Garantie en klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt.

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt vragen wij je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Leg dit voor, dan kijken we of we er uit kunnen komen. Indien je binnen een redelijk termijn contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We willen je vragen ons altijd eerst te mailen met je klacht. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Een vraag insturen

Heb je een andere vraag, of is er iets mis met het ontvangen product? Stuur ons een berichtje en leg uit wat er mis is gegaan. Dan kijken we samen naar een passende oplossing!

Stuur mij door naar Whatsapp
Scan de code
Hoi! Stel je vraag via whatsapp
Chat met Mariรซlle via whatsapp en krijg snel antwoord op je vraag.