Retourbeleid

We hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop. Is dit niet zo? Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop een e-mail dat je je product wilt retourneren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om de producten retour te sturen.

Wat moet ik doen?

Ben je ontevreden of is er iets anders mis? Neem altijd eerst contact met ons op via info@nestic.nl, mogelijk kunnen we het probleem eerst op een andere manier oplossen. Daar wordt iedereen vrolijker van!

Geen behoefte aan contact? Maak dan gebruik van het formulier voor herroeping en retour. Vergeet niet hierop ook je ordernummer te vermelden voor een spoedige afhandeling.

Let op! Wanneer je de bestelling retour wilt sturen gelden de volgende voorwaarden:

  1. Het artikel is compleet, niet gebruikt of beschadigd en (voor zover mogelijk en van toepassing) in de originele verpakking.
  2. De (verzend)kosten voor retourneren zijn voor je eigen rekening.
  3. Je dient zorgvuldig om te gaan met het artikel dat je retour wilt sturen, zeker wanneer je een porseleinen product retour stuurt.
  4. Vul het formulier voor herroeping en retour in en voeg dit bij het product dat je retour stuurt.
  5. Beschadigde en gebruikte producten kunnen we niet retour nemen.
  6. Artikelen in de sale kunnen niet geretourneerd worden.

Downloadย hierย het formulier voor herroeping en retour.

Postadres
Nestic
Fransesteeg 16
6718 TX Ede
Nederland

Terugbetalingen

Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen we je een e-mail om je te melden dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook informeren over de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.

Als je restitutie wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het bedrag binnen enkele dagen automatisch teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalwijze.

Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt.

Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen geld teruggekregen, neem dan contact met ons op via info@nestic.nl.


Vragen?

Twijfel je, lukt het niet of heb je een andere vraag over onze retouren. Stel deze via onderstaand formulier. We komen zo snel mogelijk op je vraag terug!

Stuur mij door naar Whatsapp
Scan de code
Hoi! Stel je vraag via whatsapp
Chat met Mariรซlle via whatsapp en krijg snel antwoord op je vraag.